Cel mai creativ Decembrie

Tot zic prin interviuri ca suntem intr-o perioada creativa.

Nici nu stiu cum s-a intamplat, dar intr-un timp foarte scurt am compus We’re all high pe care l-am cantat in Control la lansarea Decat  Revista si Green Away, pe care inca nu am cantat-o pe o scena. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum.

MELODIA CEA NOUA. A!

21 decembrie 2011.

Dimineata. Fac dus fredonand o melodie inexistenta si imi vine in minte o linie de pian, asa ca imi pun halatul si ma reped la orga. Bajbai pana gasesc notele potrivite si inregistrez cu mobilul. Le trimit baietilor pe mail draftul si plec de acasa.

Pranz. Imi trimite Jan mail:

From: janin pasniciuc
To: lupescu andreea
Sent: Wednesday, December 21, 2011 2:30 PM
Subject: Re: ce am compus azi

de la sec 40 incolo poate fi gen o linie de voce inclusiv ah-ul poate face parte din linie! incercam la sala sa canti linia de pian dar mai finisata si gen pe ritm , si pot croseta ceva pe dedesubt!

Ora 23:00. Dorobanti. In masina. Imi vine ideea sa ascult linia aia de pian din mobil, asa ca inchid radio-ul si las Blackberry-ul sa cante. Si incep sa imi vina versuri, asa ca pun masina pe avarii si incep sa scriu in agenda. Intre 23:00-23:30 apar 2 strofe+ prima strofa din refren.


 22 decembrie 2011.
Dimineata. Ma trezesc si ma uit in agenda sa vad daca imi mai place. Nu schimb nici macar o virgula si mai adaug 2 strofe. Si melodia e gata. Ii pun titlu provizoriu Kaleidoscope.
 18:30. Repetitii eu si Jan, facem linia de chitara.
 20:15 Apare Doru cu tobele si ii dam forma finala.
Rezultatul: Avem o melodie noua pe care o ascult de aseara pe repeat, cu niste versuri de poveste si cu un titlu pe masura: A!
 
Leave a comment

Filed under backstage, news, songs

Leave a Reply

