Andreea si Bradul

Prolog: Vorbesc cu Alina pe facebook sa facem si noi ceva de Craciun cu Dekadensul.. Jan e la Pitesti, Andrei la Botosani, asa ca gasim solutia salvatoare: sa punem o poza cu mine de cand eram mica si cu bradul. Si apoi mai vedem noi.

Ii zic Alinei: Stai putin, ma duc sa caut printre poze si revin.
Ajung in fata dulapului cu fotografii (nu e o metafora, chiar am in sufragerie un dulap cu albume si felicitari). Scot toate pozele si incep sa caut. Le triez repede pe alea de la mare, munte, strainataturi si ajung intr-un final la cele DE IARNA.

Poze cu fratimiu la gradinita, poze cu fratimiu prin casa, aaaaa am gasit un brad cu mosu’ si…fratimiu.

Am zis ok, nu se poate sa nu fie o poza cu MINE si cu BRADUL si atat. Si am continuat sa caut.
Eu cu fratimiu si cu tata. Nu. Eu cu fratimiu, de fapt fratimiu si cu mine, ca eu sunt taiata de fapt si nu mi se vede capul…

Mda. caut, caut. Ce? Nu, nu sunt nervoasa, sunt doar nerabdatoare sa gasesc poza cu mine si cu bradul. Uite, zaresc o poza cu bradul nostru artificial.
Am uitat sa spun ca de vreo…12 ani incoace am avut numai brad artificial: alb, verde, negru parca. Tot felul. Cu rosu si verde, alb, argintiu si albastru, auriu. O savoare de iarna.
Sa revenim.
In sfarsit am gasit o poza cu mine si cu bradul…si cu fratimiu. Dar e cea mai buna de pana acum si singura.


Si pe cuvant ca altele nu mai sunt. Mai e una cu verisorii mei si eu si bradul, una cu tata, fratimiu, eu bradul, dar nu inteleg cum toata lumea are o poza cu bradul numai eu nu?

Da. Au mai trecut 10 minute de atunci. Concluzia: Eu sunt persoana care nu are poza cu bradul. Adica doar EU si BRADUL.

Aproape ca uitasem, dar cand eram mica toate pozele i se faceau lui frati-miu. Era mai mic, mai haios, abia invata sa mearga and so on. Asa ca acum intelegeti slabiciunea mea pentru facut poze. Artistice si nu numai. Poze sa fie. Si MULTE.
Acum recuperez.

Asa ca, in spiritul Craciunului, am gasit o poza de pe vremea in care fratele meu nu era nascut, deci evident nu avea cum sa apara in poza. Este o poza cu mine si cu o gaina. Closca, mai exact. Nu se vede in poza, dar imi era frica de ea pentru ca avea pui si devenise agresiva, adica ciupea.
Craciun fericit de la DEKADENS si gaina!

2 Comments

Filed under backstage

2 responses to “Andreea si Bradul

  1. Pingback: Tweets that mention Andreea si Bradul | DEKADENS -- Topsy.com

  2. tib

    adevarul e ca o poza cu gaina iti lipsea :d

Leave a Reply

