The sound of ♪♫♪♪♫

Am facut bronsita si mi s-a stricat cartela Vodafone.

Oficial, de vreo 24 de ore nu am semnal.

Jan lucreaza la 2 piese, mi-a zis azi pe mail.

Telepatie sau nu, intr-una dintre ele este vorba despre “I was typing you on cell”. Se leaga toate pana la urma.

Iar cealalta e o idee mai veche pe care am inregistrat-o cu mobilul la mine in dormitor. In varianta bruta are un singur vers “Make it round” si pian (orga, mai precis).

Sa vedem ce o sa iasa dupa ce o trecem prin studio.

Off the record:

E friiig, mi-a inghetat masina (la propriu, arata ca o masina de/din gheata) si mi-am cumparat prima pereche de bocanci.

Revenind:

Ne tot gandim sa facem un videoclip, dar nu ne-am hotarat asupra piesei..

Ar putea sa fie Fix me up, numai ca e singura balada de pe cd.. Ar putea sa fie Babylon, dar deja ati tot ascultat-o la Tuborg Sound.. Ar putea sa fie Piece of paper, dar e cam lunga.

Si uite asa, nu ne putem hotari. Nu ne putem hotari.

Cred ca mi-ar placea sa fie Fix me up, totusi…

Voua care va place cel mai mult?

Urmeaza un concert umanitar pe 13 decembrie in Control, o sa repetam saptamana viitoare (poate punem si un video daca isi gaseste Jan camera)..o sa aparem in revista Stud-life (numarul de decembrie) si se pare ca cei de la Radio 21 vor sa faca un material video cu noi. Daca nu ar fi ataaat de frig si nu mi-ar ingheta degetele pe tastatura as fi muuuult mai entuziasmata.

Dar urmeaza lucruri MARI I can feel it, si nu ma refer la zapada.

Au Revoir et À bien tôt!

♫♫♪♫♪♪♫

1 Comment

Filed under backstage, news, songs

One response to “The sound of ♪♫♪♪♫

Leave a Reply

