Andreea si Dekadens IV – Blocajul de la News On The Radio

Direct in subiect:

Imi trimite Jan pe mail mai multe drafturi sa vad care imi place, pe care o simt and so on. Printre ele se afla si negativul de la News On The Radio.

Primesc si versurile, o ascult, imi place cel mai mult din seria aia. Refrenul imi este foarte clar in minte, dar pe strofa nu reusesc sa gasesc tonalitatea potrivita.

Ajung la studio la Jan. Ne apucam sa inregistram. Refrenul merge bine din prima (a ramas si pe cd la fel ca la prima inregistrare)numai ca la strofa NU SUNA BINE. Incerc o varianta. Mai incerc o varianta. Fac un mix intre alea doua. Ceva nu se potriveste. Facem o pauza. Jan fumeaza o tigara, eu beau o cafea. Ne intoarcem.

Ii zic: Hai sa incercam multe variante de strofe si apoi alegi tu ce e mai bun. Si ne punem pe inregistrat. Jan imi zice sa fac AAA-urile. Ies perfect. Cu efect suna si mai bine.

Partea cu I’m morning type, u wake up late suna fad in a doua parte. Jan zice: “Ia incearca sa o vorbesti” O vorbesc. Suna binisor.

Jan: Zi-o mai personal. O zic mai personal. Si asa ramane. Cu efect de TELEFON peste. Ne oprim aici. A doua zi primesc pe mail News On The Radio mix si ascult si nu imi vine sa cred! A combinat 2 tipuri de strofa si a creat una singura si suna genial! Si asa s-a nascut prima strofa. Iar pentru a 2-a strofa a ales alta varianta de-ale mele.

Si uite asa, din niste strofe care pareau sa nu aiba vreo treaba una cu alta s-a nascut NEWS ON THE RADIO – difuzat pe Guerilla si pe City Fm.

1 Comment

Filed under backstage, songs

One response to “Andreea si Dekadens IV – Blocajul de la News On The Radio

  1. Pingback: Tweets that mention Andreea si Dekadens IV – Blocajul de la News On The Radio | DEKADENS -- Topsy.com

Leave a Reply

