Andreea si Dekadens II – de la emotii si haos am anulat prima repetitie

Primul mail de la Jan:

Tue, January 5, 2010 9:42:51 PM

salutare!
uite, cand esty gata da un semn si ne auzimmmm!
pa !jan!

Imi spusese ca o sa imi dea pe mail vreo 2 piese+versuri sa le invat, apoi sa ne vedem la o repetitie sa vorbim.

Primesc piesele: Babylon si Neon Lights. Si pozitivele si negativele. Le ascult. Imi plac.
Fixam ziua in care sa ne vedem: DUMINICA.

Am tot felul de stari. Nu reusesc sa invat piesele. Ma gandesc ca e ca si cand as canta coveruri. Mai caut pe google una-alta despre ei. Ma gandesc ca au peste 30 de ani, daca nu ma integrez?

Cum sa cantam daca nu ne stim de dinainte? E cam haos in mintea mea.
Zilele trec repede. Se face duminica. Trebuia sa ne vedem la Timpuri Noi. Ajung in zona mai devreme sa beau o cafea cu cineva.
Nu am versurile la mine. Imi dau seama ca nu stiu piesele si ca o sa ma fac de ras. Nu stiu daca vreau sa fac asta cu adevarat.

Il sun pe Jan: Alo, Jan, Buna! Stiu ca e cam din scurt, dar putem reprograma? Ca la mine a intervenit ceva si daca nu e nicio problema cu voi si nu va incurca..

Reprogramam pentru cealalta saptamana. Miercuri parca.
Reascult piesele. Babylon o invat. La neon lights nu imi dau seama cum sa o cant, mi se pare ca pur si simplu nu imi iese.

***

Miercuri. Ma duc la facultate. Ma imbrac normal, nu ma machiez (eram in intarziere). Termin cursurile si ma duc cu o prietena intr-o cafenea sa bem un ceai.
Sunt derutata, putin tensionata si ma gandesc ca nici macar nu m-am aranjat si eu.
Timpul trece.
Se face ORA. Ma duc in statie la Rosetti unde trebuia sa ne vedem si vad o masina pe avarii. Are numarul 16.
16 e numarul meu norocos, ziua mea de nastere si nu numai. Si cum vad numarul ala, deodata, imi trec toate angoasele si imi dau seama ca e BINE si ca o sa fie BINE si ca asta e inceputul a ceva MARE.

Ma urc in masina.

– Buna, eu sunt Jan.
– Buna eu sunt Florin.

***

Prima repetitie

Ajungem la sala. Vorbim degajat. Ma simt din prima mai apropiata de Jan, fusese si persoana cu care pastrasem legatura pe mail/tel pana atunci.
Cantam Babylon. De 2 ori. Iese ok, zic ei. Eu nu imi dau seama. Florin nu a mai cantat demult la tobe si tre sa reluam anumite pasaje.
Ajungem la Neon Lights.
Ii zic lui Jan: Pe asta nu o stiu foarte bine, nu imi dau seama cum sa o cant la inceput.
Jan imi zice: Cant-o cu voce de cap.

O cant pe voce de cap si iese perfect. Nu imi vine sa cred. O cantam cap-coada. Le mai cantam inca o data pe amandoua. Jan ma intreaba ce studii am facut. Zambesc si ii zic ca nu am facut. Zice ca e mare lucru ca acopar toba.

Se termina repetitia.

Jan: Ok, pai din punctul nostru de vedere, te vrem. Gandeste-te daca vrei si tu si anunta-ne.

Just like this.

Mai intind putin conversatia pentru ca nu imi vine sa cred ca dupa o repetitie pentru care nici macar nu ma pregatisem sunt gata sa ma ia intr-o trupa care a cantat in CANADA…si care are un album scos.

Si accept.

Just like this.

Leave a comment

Filed under backstage

Leave a Reply

